今日又要番學嚕~
一番到去學校~
就猛咁諗有咩鬼功課>.<
佢琴日又唔提我~衰人~
但係原來我全部做晒XP
之後呢~就開始上堂嚕~
IS堂係到做WB~有少少悶~
中史堂呢~就對答案~都係悶~
中文堂又係冇得上==最悶~
小息就係班房唔知玩咩~
跟住數學堂~終於俾我KO埋7F~
遲D做埋7G~
英文堂開頭係到做WS~
之後就睇MOVIE~
平時最悶果堂~變左最好果堂~
今日去左7-11食野~
食食下見到徐XX~
之後何樂澄開始變樣~
變到好鬼死正經~
食完飯~
就番學校上堂LU~
最後果幾堂係VA~
但係今次係全部2A既一齊上~
有D特別~
都冇咩野特別~
最後拎左幅野番去畫~
唉~
之後又要睇果個問答比賽~
紅社贏左~
之後搭車番屋企嚕~
又要對住D公文喇~
睇怕今日都唔知做到幾多點喇*^*