| |
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: cARteR仔 性別: 男 國家: 香港 地區: 葵青區 |
| MORE... | | |
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 92
留言總數: 233
今日人氣: 38
累積人氣: 1969 | |
 | |
 |
2009 年 2 月 27 日 星期五  | |
|
|
今日係星期五~
一番到去就係咁係到練歌~
個個都係咁~
我起碼都背到少少~
但係琴晚掛緊聽其他XP
攪到唔記得好多==
第1堂中文~冇咩特別~
第2堂PE堂~都係冇咩特別~
只係男班冇拎衫~
跟住其他冇拎衫既俾人罰~
唔知點解罰埋佢~
男班開頭係更衣室都冇喊~
但係差唔多番到就眼濕濕~
希望佢唔好咁唔開心喇[].[]
跟住就係上英文堂~
超無聊~超無聊~
電腦堂就係咁係到整野~
但係番屋企要整多樣野==煩到死~
食飯果陣~李俊傑同梅XX去食飯~
我地班男仔自己去食~
食完就去練歌~
跟住呢~有一組內控~
勁多人係到喊==恐怖~
數學堂係到做WB~
都差唔多做晒~
音樂堂好在冇抽到我地果組^^
但係何樂澄成日話要先要先~
冇野好講~但係我地果組個個都唔想先*V*
最後完左音樂堂都冇抽中我地~
我俾D分都唔可以話低~
只係有1個分數冇過1半~
有D有7.5-8分姐~
最後HISTORY堂開頭抄野~
之後睇片~
打左鐘有D人重睇~
我就出左開LOCKER~
趕緊番屋企睇電視^^
除左E樣之外當然唔少得公文==
總之大把野做=============
分類: 未分類 | | |
|
|
|
網主回覆
你明白左D咩?我可以改嫁左佢嫁^^ Posted at 2009-02-28 03:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cody 於 2009-02-27 10:04 PM 發表:
c0mment;]
|
|