}"> cursorshelp
cArTer00 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
°I"÷L½Õ¬V,E²ªY³ø§O®U
歡迎大家~呀~希望大家留一留個CM~多謝~
°[▊×﹎..黑白世界」▂,,,〞
你俾個CM我~我當然會識做~

 
 
我 的 資 料

暱稱: cARteR仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2009-07-06
考試日@@
2009-06-02
2009-05-27
2009-05-25
日 誌 分 類
全部 (92)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 92
留言總數: 233
今日人氣: 38
累積人氣: 1969
RSS Feed
2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天
   
2009-02-27

今日係星期五~

一番到去就係咁係到練歌~

個個都係咁~

我起碼都背到少少~

但係琴晚掛緊聽其他XP

攪到唔記得好多==

第1堂中文~冇咩特別~

第2堂PE堂~都係冇咩特別~

只係男班冇拎衫~

跟住其他冇拎衫既俾人罰~

唔知點解罰埋佢~

男班開頭係更衣室都冇喊~

但係差唔多番到就眼濕濕~

希望佢唔好咁唔開心喇[].[]

跟住就係上英文堂~

超無聊~超無聊~

電腦堂就係咁係到整野~

但係番屋企要整多樣野==煩到死~

食飯果陣~李俊傑同梅XX去食飯~

我地班男仔自己去食~

食完就去練歌~

跟住呢~有一組內控~

勁多人係到喊==恐怖~

數學堂係到做WB~

都差唔多做晒~

音樂堂好在冇抽到我地果組^^

但係何樂澄成日話要先要先~

冇野好講~但係我地果組個個都唔想先*V*

最後完左音樂堂都冇抽中我地~

我俾D分都唔可以話低~

只係有1個分數冇過1半~

有D有7.5-8分姐~

最後HISTORY堂開頭抄野~

之後睇片~

打左鐘有D人重睇~

我就出左開LOCKER~

趕緊番屋企睇電視^^

除左E樣之外當然唔少得公文==

總之大把野做=============

 

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cArTer00 的日誌)


viyanktw 於 2009-02-28 03:28 PM 發表:
8分嘛...我明白晒喇^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你明白左D咩?我可以改嫁左佢嫁^^
Posted at 2009-02-28 03:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cody 於 2009-02-27 10:04 PM 發表:
c0mment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]