今日星期六=]
雖然朝早六點起身係到做公文==
但係牙媽今日去聽講座~牙爸要番工~
所以得番我同細佬~
開頭我地去左學公文~
今日D改正~少到牙媽都唔信~
跟住去左食M記~
食左成個鐘都未食晒@@
英文班又悶都死==
番到屋企又冇野做==
除左幅畫之外~
重要溫數學同IS~
但係唔想做==
好似冇講過野咁><