}"> cursorshelp
cArTer00 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
°I"÷L½Õ¬V,E²ªY³ø§O®U
歡迎大家~呀~希望大家留一留個CM~多謝~
°[▊×﹎..黑白世界」▂,,,〞
你俾個CM我~我當然會識做~

 
 
我 的 資 料

暱稱: cARteR仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2009-07-06
考試日@@
2009-06-02
2009-05-27
2009-05-25
日 誌 分 類
全部 (92)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 92
留言總數: 233
今日人氣: 27
累積人氣: 1902
RSS Feed
2009 年 3 月 9 日  星期一   晴天
   
2009-03-09

今日冇咩大事~
PE堂果陣~

係到玩人^^玩賴XX(不方便透露姓名)

係咁問佢問題^^

好似好衰咁==

跟住果幾堂都悶==

音樂堂果陣~

係差唔多落堂果陣~

叫左我地果組==

好在~出到去果陣得番4秒~

跟住就88喇~

又要等多九日==

其實唱歌真係咁恐怖?

但係我唔覺~

因為係屋企日日唱XP


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cArTer00 的日誌)


yu_BaBy_0911 於 2009-03-09 11:05 PM 發表:
傻佬`c0mment也:)
g!ve m3 bAck
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



viyanktw 於 2009-03-09 09:45 PM 發表:
同我夾band喇...我都係係屋企日日唱=p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你想點夾先?你都會唱嫁==
Posted at 2009-03-09 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



你唔好理 於 2009-03-09 09:12 PM 發表:
賴XX
係咪賴乜恩呀?
D男仔成日玩佢 因為佢都真係好煩..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 因為佢夠好玩~玩到殘為止@@
Posted at 2009-03-09 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]