今日朝早係到睇超星艦隊之勇士聯盟
超好睇~超星神~幻星神同超星艦隊都有出場~
但係睇到最後要出街= =
要去考琴果到試琴= =
冇咩野~只係彈得快左D姐~
跟住食M記~
之後去拜山~
E到去果到去~細佬差D搭車嘔= =
我就係咁食零食=]
之後俾牙媽罵= =
話我係到玩XP成日掛住玩~
拜完之後去食晚飯~
成日都出左去= =悶~
又唔記得拎書去睇= =
聽日又係咁.........................=[