琴日冇打到BLOG TIM~
太多野做喇~
牙媽又要我猛咁練琴= =
跟住我地一齊睇下我下個星期既工作報告(天氣報告)
星期一 多雲 放假但係要學琴
星期二 不詳 出街
星期三 不詳(最好落雨) 可能去BBQ
星期四 唔知 可能會出街
星期五 晴天 做功課既時候
放假好悶.......................................=[
都係打番陣機先