今日我睇返以前既日誌,
以前好多好開心既回憶,
我發覺以前既日誌總係好長好長......
我知道係因為中二既生活,
真係好開心,
每一日都好開心,
可以講係冇煩惱.
所以我將每一刻既事都記底,
方便我日後可以好好回憶一下.
我依家真係好想變返中一,中二個段時間,
至少中一,中二都仲有值得我留戀既人同事......(閱讀全文)
2.22
就黎生日啦~
期待...