琴晚發夢夢見......
威sir~
我勁大聲叫:
李sir~
我仲勁搞gag咁問佢:
您可唔可以比我攬一下?
然後真係攬左佢一嘢~
醒左之後...
o左~
今朝係校務處條走廊見到初sir兩次~
第一次我同堅哥傾緊計,冇同佢打招呼......(閱讀全文)
琴晚溫書溫到十二點先瞓,
今朝早一早五點半起身再溫.
d書,工作紙就黎溫死我囉~
然後溫到七點半返學.
返到學校同姑兒,奶奶,晴晴,田雞,惠姐傾咩史力加,
又傾咩數碼暴龍游戲機,爆旋陀螺,同人係到玩爆旋陀螺鬥撞......
then,傾傾下見到陳sir&初sir~
我仲問陳sir係米監我哋班添~
點知,黃老師入左我哋考試場地-0-
我真係頂佢呀~
書內容得出左嗰幾頁(2/9-3/9......(閱讀全文)