今日,我返左學校影班主任課嗰d既~
影左兩粒鐘~
到十月尾,
你哋就有得睇架啦~
呢排真係好忙,
所以咁耐先打一次blog~
班長仲係一樣,
幫老師打雜~
呀~
3B班既同學記......(閱讀全文)
Sorry呀大家,
咁耐先打呢篇日誌,
我由開學至依家,
同初sir冇物講過野,
起碼少過五十句~
因為我諗勉強冇幸福~
佢可能怕同我傾多幾句又怕比人見到,
又係到亂講~
而我,
亦有六個職位等我忙------
中樂團團員,社職員,班長,德公部關愛組專負責班主任課既組長,辯論學會職員,宣中電台DJ(專負責帶B team......(閱讀全文)