嘩~呢幾日都好忙呀~
唯一今日可以抽少少時間黎打blog~
2009.9.5
嗰日係星期六喎~
嗰晚超開心,唔係講笑~
Because,
嗰晚我父親載我哋去沙田嗰面食飯~
食完仲去左大帽山到兜,
上到一半,
我哋落左車~
去左個小亭到吹下風......(閱讀全文)
2009.9.2
我9:00返左學校,
why?
BeCaUsE劉sir想搵我其他學習經歷介紹日表演中樂,
So琴日劉sir 就搵楊樂兒call我~
搞到我未瞓醒就要返學校~
返去練左幾個鐘~
最後楊樂兒同康志維都ok,
我就好hea咁拉,
然後劉sir話我:「葉詠詩,你好快d練好佢呀,如果唔係我殺左你呀~」
練完中樂......(閱讀全文)