|
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
|
~傻透了...~ |
分類: 未分類 |
|

HorrY POttER P.261-.-好慢..
今日一朝早...
落左樓下等呀媽...
佢都傻傻地既..
8點幾就落左尼-.-
笑死我...
之後..
買野飲....好火呀>.<
最衰間戲院..唔比人帶入去..
我就同雷媽偷偷地擺入袋...
最衰行得太快...
個雷怡又話我個袋細唔會咩=+=
點知......漏哂出尼//<---好傻
搞到我睇吓睇吓去左toleit><
唔係好明佢講咩tim
成身痴又laui laui
以後睇戲都唔好買野飲
好喇...
係時講番劇情
個周x發咁快死嫁>.<
巴積克好搞笑
男女主角好鬼慘T.T
睇到扁哂咀...
男主角好靚仔>.<.......女主角好靚女^^
好過朱朱俠果兩個牙..
then,,
影左3次貼紙相__
*令令*
食完野同c單去左x角...
買左無印
-0-影左一個與不同又特價既..貼紙相
好得意呀..d效果
回家了,,好攰x_x
SOR呀晶晶...係我唔岩...唔好意牙下..
|
|
發表時間:2007-06-02 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
|
~無了期的...~ |
分類: 未分類 |
|

HArrY PottEr P..259 唉... 熱到爆炸... 完來無冷氣日係全港性的.,. 姐係...-.- 以後的生日也是如此的冷啊~ 我頂佢個肺系丫~ 不過.. 今日都幾HApp......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-06-01 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 31 日 星期四  |
|
~乘2的無冷氣日__~ |
分類: 未分類 |
|

HarrY PotteR 唔見左!! S!U... 今日提早了無冷氣日... 個冷氣機kai Q左... 換言之,,有兩日既時間..比我地享受...熱到飛起既感覺.. 好HaPPy呀>.< IS考得比預期中好好...^^ 有33.5// 赫死得...仲C (ii)錯左tim__ 高過呀邊個邊個已經好HappY喇......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-05-31 05:02 PM [ 訪客留言(29) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 66 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|