|
2007 年 5 月 8 日 星期二  |
|
~唔開心=[~ |
分類: 未分類 |
|
唔開心呀
ih好低分
得4字頭
中文份作文仲衰
都係唔講
好樣衰
仲低過佢地
無奈...我d中文水平仲係咁Q差
真係仆街,,,
聽日仲仆街...
要同d仆街係仆街到食lunch
仆街囉真係,,,
娜娜聲完左佢咪好囉
做埋d垃圾..,,,
囇哂d$$$
無野攞野尼搞
仆街!!!!
星期四開始係咁UT...
死啦
PTH,,GEOG..IS,,,GUMMER.,.CHI&IS
又要仆...喇
E+溫左GEOG XD
加油呀>.< XDD
|
|
發表時間:2007-05-08 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 7 日 星期一  |
|
~我唔會咁好心...唔會咁心軟~ |
分類: 未分類 |
|
今日出左trip 無聊到pk 又話尼樣唔得...果樣又唔得 ma鬼煩 之後... 去食sushi>*< 好味!!! 食左6 件 肥死lu 之後.......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-05-07 02:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 6 日 星期日  |
|
~做乜好!?~ |
分類: 未分類 |
|
今日又係悶到屎既一日,, 唔知做乜好.. lunch又唔知食乜好... 唔知玩乜好,,, 玩勁舞...我又廢左喇頂... 琴日同呀媽子玩完之後... 我就lag機+傻左... 睇錯哂... 見到條友勁串咀(7lv)<---雖然lv廢過我,,, 一早知佢係假新手啦 佢話舊ac24定23定25......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-05-06 11:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 66 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|