|
2007 年 2 月 13 日 星期二  |
|
佢會唔會針對我嫁~ |
分類: 未分類 |
|
妖...
今日竟然掉位woooooooooooooo
我做錯d咩呀
唔想掉呀
之前果個有人比我玩死
我輪住玩都可以玩一日啦~
又有得同呀媽坐
同靖靖又咁遠
我真係唔甘心...
Lun毛就happy啦
冇人阻住佢溝仔wo
"奶奶! 好開心呀!!何嘉欣走左..我可以一個人慢慢享受獨佔牆牆啦!"
哈哈(尼句野可能得我地班d人先明)
有一堂仲好笑
23同33張枱分得好開
之後我話
大佬.. 你地麌咩呀?? 唔好咁啦牀頭打交牀尾和丫ma~~
連我後面果個都話尼句絕呀!!
哈哈
妖...e+真係搞到一身屎
唉...我都唔知佢會唔會針對我既
點都要過理尼個學期嫁啦
鬼叫你咁stupid咩
放學果陣-
我同雷怡同聰聰同丹丹一齊睇d男仔去慧食比賽
好好笑 
不過佢地食得好污遭
過我地話哂都win左一個回合
好耶~

|
|
發表時間:2007-02-13 09:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 2 月 12 日 星期一  |
|
SING~sing |
分類: 未分類 |
|
今朝一早 我去左school去choir 好好玩呀 我學識左O lovely may 好好聽嫁 我遲d唱比你地聽呀 take this wing都好好聽嫁 呵呵
|
|
發表時間:2007-02-12 05:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 2 月 9 日 星期五  |
|
雷媽媽媽媽媽媽 |
分類: 未分類 |
|
真係頂佢個肺 人頭恆丫ma 話我正頭髮喎 食屎啦!! 我唔信佢唔搞!! 屌佢 中文堂搞書法... 呀哥食字超靚呀 點可以咁嫁 仲靚過我 男人老......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-02-10 12:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 66 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|