|
2007 年 1 月 22 日 星期一  |
運動會一  |
分類: 未分類 |
|
><><><><><><><><><
唔嚌呀呀~~~~
我差1.2秒之差就有決賽嫁啦
點知比戈條仁愛仔跑win我小小
妖....
超唔鋸呀///
我地迫左大佬去跑點知佢扁咀wo~~
你唔洗埋我嫁啦!?
個個都係衰人尼嫁
|
|
發表時間:2007-01-22 05:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
|
--" |
分類: 未分類 |
|
今次電腦我竟然攞滿分呀 估唔到尼!? 我話果個陳淑儀屈左我又對唔住我 所以... 比滿分我 哈哈...係咪呢? 完來今日太陽由西升起喎~ 成班男仔係到睇書  平時我睇都未到佢睇啦 .................(無言) 放學要上pat......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-01-20 12:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 1 月 16 日 星期二  |
|
2007-01-16 |
分類: 未分類 |
|
今日放學之後... 跑左步.... @\/@ 原來大佬咁勁嫁wo 真係唔講唔知耶 之後我上網sech班既人 wow見到有人同某某示愛耶~ 哈哈  ......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-01-16 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 66 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|