|
琴日一早起身就有條粉友叫我出街~去唱k拉!
之後即刻沖涼洗頭戈d野.好耐冇咁拉.因為本人五日冇出過去-.-
正好曬d野就打比jessica.佢話去水坑尾等.
去到已經見到佢拉.又你等左咁耐,sorry牙.and then過去塔bus
去搵yo俊.等緊bus戈陣佢同我講左d野.o曬嘴
不過你做咩野我都會suppOrt你ge^^~and thenyo俊打黎話我地咁耐架!
sorry牙.塔bus都塔左好耐咁-v-'去到上左k房搵佢.佢同巧姚已經唱緊-333-'
坐左一陣我同jessica都開始好crazy咁唱歌拉.好耐冇試過拉.
除左唱歌仲同巧姚傾左好多野.講真.你打999你牙媽一定要坐牢囉!
你再忍落去傷ge都係你自己架咋!見到你咁番一番黎傷曬.我有d心庝-,-
but hope你開開心心咁係澳門過暑假拉^^
唱完k之後上左yo俊屋企.睇下一陣去食咩野拉.講左好多地點!
最後去左英皇打邊爐=v='不過yo俊唔見左個電話囉.邊個偷ge正仆街黎架!!!
唔好唔開心拉.and then我地食得好high.
jessica同yo俊兩個係度玩d蝦囉.明明未死ge佢地正係放個頭
落d水度.之後隻蝦抽左一野.嚇到我彈開左-口-'hahaha
食完野過左去對面.又過左去八百伴到買酒飲.一人兩枝姐.仲要番屋企架!
and then去左南灣到飲.就係jessica wing wing地戈陣竟然比佢見到xxx
見到佢之後佢講左好多野.我同yo俊話佢wing左佢又唔認-.-
之後jessica走先拉,我同yo俊坐多左一陣諗住走.點知........
一企起身勁wing-,-隻酒yo俊介紹架.又話唔會有事.點知仲衰過之前!
之後塔bus戈陣yo俊話我塊面紅曬.上到bus訓訓訓.訓到落車!
我記得我好似訓到o曬嘴咁-.-之後係總站行左幾步!
唔知點解好wing.之後嘔左-.-勁樣衰囉.行過d人都見到.妖~~~~~~~~~
之後搖下搖下咁行番屋企.差d仆街-.-
番到屋企玩左陣電腦.發覺有d唔妥即刻走上床都訓覺!
琴日都幾開心ge!
|