|
 
 
 
 
 
 
 
 

呢幾日玩得好開心.
08.02
一早5點半起左身沖涼洗頭搞好曬d野拉.6點半出門口.
去接jessica.牙媽車我地去碼頭.等人囉飛.等左一陣.8點上船.
極度眼訓-.- 係船到訓左陣.影相-v-' 一個鍾到就落左船拉.打比牙哥
接左我地之後番佢屋企. 擺低d野坐左一陣. wa.終於見到牙哥隻狗拉.
叫丁叮-v-' 好怕羞咁唔敢出黎*v*' 之後本身以為牙哥車我地出地鐵站.
點知車埋我地去石澳-3-' 超唔該佢^^. 去到石澳打比hendron拉.
我地早到左. 見到有燒烤食.同jessica去買黎食. 超好味囉.唔係講笑.
+上我地又未食過野. 之後等到1點幾見到自在拉. 過多左見到hendron.
同佢講左聲happy b-day 之後出去買燒烤戈d野食. 之後佢地係度正個爐拉.
有得食野拉. 其實我都食左好小野咋.因為真係好熱. 食到咁上下落去玩水.
個海灘真係好令. 其實我冇囉到3去換架. hendron又話唔怕濕.又坐浮床出左去拉
點知出到去成身濕曬-.- hendron游到好出囉. 有d魚仔係度.番上去即刻買底3
好彩有姐.如果唔係真係唔知點算-.- 之後切cake拉. 個cake ok好食. 食完同jessica
去踩下水咁. 我黑左好多-.- 不敢相象. 玩完去沖涼拉. and then跟車走人.
去到銅鑼灣打比牙哥. 同牙哥牙嫂去左neway唱k d野食唔係咁好食.不過唱左幾個鍾
唱到11點幾先走人-.- 喉嚨超庝-.- 留到屋企玩一陣丁叮就沖涼訓覺拉!
08.03
9點幾彈左起身. 之後jessica訓多陣都起左身拉. 牙哥又起埋身.
刷牙洗面. 之後上左一陣網. 牙哥同我地落去食早餐-v-' hk ge早餐我唔識睇囉-.-
食完野牙哥教我地點番屋企點塔bus之後佢就去番工拉. 係商場到行左一陣買左比菲多
就番上屋企拉. 好彩記得點開門-3-' 番到去得我同jessica兩個. hea左一陣好舒服.
之後正完野出去拉. 去左時代廣場. 好多野睇牙.雖然買得唔多野.但係好開心/
等hendron黎. 4點幾頂唔順去左食野. 去左便所飲野. 食完野行左一陣hendron就黎左拉.
之後去左旺角. 行花園街.女人街. 之後去左食雲南米線. 食完之後jessica買左d野又d問題
番番去時代廣場. 搞好左之後又去行街拉.唔知係邊度黎架. 係個商場到行左超耐. 係度搞亂
haha.有個好恐怖ge野. 擺隻手上去會測到你諗咩架wo. 好玩. 之後買左d野. 影下相咁
係個商場入面係咁笑囉-.- 傻傻地. haha! 之後行到好累拉. 上番屋企.搞左超耐先知點番去
番到去睇左一陣tv. 同牙嫂傾下計.跟住沖涼訓教拉.
08.04
今日係最後一日拉. 差唔多12點先起身. 之後換3正野. 打比hendron.上左陣網
執好曬d行李.因為去完街同牙哥食埋飯就走架拉. 正好曬塔bus去時代廣場.
haha.又去 等hendron. 今日中午飯係時代廣場下面搞掂左-v-' 幾好食. 之後行左一陣戈間野
hendron唔識落黎. 竟然要澳門人教番佢轉頭-.- 搵到hendron之後又去番戈間野繼續睇拉
睇完都4點幾lu. 想去食許留山.之後2個澳門人一個hk人係到搵間野-.- 之後搵到拉.
但係hendron未食野. 所以去左吉野家都食野先, 個牛肉飯又真係幾正wo. 偷食-v-'
影即影即有-3-' 食完野就去左許留山買左杯野飲. 叫芒果粒粒爽.(好似係) haha.
之後3個人塔地鐵去左唔知邊度-.- jessica要買史迪仔d野. 我就係間野到買左hello kitty
d野. 全部都好得意牙. 買完野打比牙哥. 之後塔地鐵去番銅鑼灣搵牙哥.搵戈個韓燒-v-'
上到去自己囉野食拉. d五花肉真係超好味囉.出左去幾轉超飽. 之後走拉.
牙嫂同我地去行左陣街.買左d野比老豆同牙媽. 之後坐車番屋企拉.戈陣已經9點幾拉.塔唔到
9點半ge船. 番到屋企同牙哥牙嫂.丁叮一齊影左即影即有.之後牙哥就車我地去碼頭
拉好唔捨待丁叮牙>.< 塔10點45分ge船番黎澳門. 係船到訓左一陣. 牙媽黎車我番屋企^^
muffy真係超掛住我bo-3-' 真係抵錫!!
|