-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       now feeling is good.
 

 






kk-v-'

琴日冇著運動服.  跑左5個round就坐係度等放學拉.買野番屋企食

1點半開始正野. 同jessica塔taxi去hendron家. 等明黎.坐左陣出去

去左百佳逛左陣. 佢地買左糖食. 塔18號去水坑尾大會堂. 買左飛.

haha.. 睇反斗奇兵@_@'  未夠鍾行左一陣街. 行曬成個信達-..-?之後金龍!

好耐冇食過拉, 超正. 7點半入場, wa,未試過睇卡通可以睇到想喊-.- 超感人.

睇完就同明塔bus番屋企.  出左幾日街-.- 真係要停一停拉-3-'?

發表時間:2010-07-24 03:12 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]