-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2010-07-11
 




赫海

今日成日都係屋企,雖然係想出街,但係要睇kpop!

10點幾就醒左拉,之後食早餐,1點幾上網, 十分無聊

4點開始睇kpop,super junior好正牙 (尖叫)  hahaha!

老豆買左牛腸比我食好好食牙,食完入房聽歌.

囉番本海綿寶寶記事出黎睇, 睇番好多回憶,諗番曬之前d野!

睇到本野,我地ge成諾 我好想繼續去實現. 不過.......

我好似煩到你拉. 唔想令到你咁難受亦都唔想你身邊ge朋友

叫你同番我一齊! 呢d叫群眾壓力? 希望唔係咁拉.

我只會默默咁等你接受我. 就算有冇機會都好.

電話里頭曾經是你最溫柔的聲音,現在只有空氣..冷漠的回應!

然而你不會再愛上我.. 但我卻不懂放手`

 心裡留了另一半的席位 等你回來

就是愛你愛著你有悲有喜有你..  平淡也有了意義

我最初面紅`.現在雙眼通紅.

發表時間:2010-07-11 08:59 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]