-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2010-07-12
 


隻眼好似好無神咁



王爺*v*'

今日番到學校,真係熱到出曬汗咁,但係勁耐先開門架囉?

依家坐戈個位十分之唔好-0-' 吹到d頭髮亂曬,第一堂英文

本身以為聽日可以唔洗番學,點知都係避唔過,點解要咁對我

第二堂中文,又抄.到最後連機都山埋.  haha!第三堂,都係咁悶

最後一堂係到傾計.玩  放學同蕉蕉一齊行, 上到車爽曬-3-

番到屋企牙媽正公仔面比我地食-v-' 上網,之後訓左一陣.

訓到5點幾起左身,又係到無聊-..-  hahahahahahahahahaha!

做錯了..  卻沒有機會補償?!

`時間會猶豫會呼吸會為我們停`會隨心跳倒轉到任何懷念場景

我們都需要勇氣;去相信會在一起  學習忘記`重新愛你!

我的地位低得很.就連道別也經已省??

理所當然我的錯`令你忽然離開.半路留下我. 是我自己取得的結果!

發表時間:2010-07-12 09:45 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]