-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2010-07-06
 

不懂面對我是什麼意思?

我覺得只要努力ge話根本唔係問題''

或者你已不再喜歡我

時間喜歡玩弄我.

我傷害過你.是我不對`  我錯了

你當時的庝苦..  我昨天終於嘗試了.

好辛苦.

傷我或是害我都慘不過教我記得一起幸福過

愛情來過我的身邊     ..現在卻走遠了!

===========================================

今日上戈2堂冇野講,眼訓到爆,又唔想訓.

上体育堂做戈個唔知咩野,幾有難度,要搞搞佢-..-

之後出番去成班女同學坐係度吹水,幾好玩!

放學牙媽車,同蕉蕉一齊落去.. haha!(見到你個名留番個言-v-')

買左包包番屋企食,老豆兩點幾車我地去換個上網器.

等左唔係好耐,之後叫老豆車我去間韓國野到睇.

真係有開wo-3-'  買左支米酒同草莓汁.. 勁正

之後車埋jessica番我屋企, 正上網戈個野正左勁耐.

and then唱k,一口氣車成幾個鍾囉.   認真長氣-..-  haha!

之後開左d米酒黎飲.幾好飲牙,好大陣酒味囉不過,飲左一淡

塊面已經紅曬.真係好敏感-.-不過唔理拉,繼續飲!

上網睇迪迪尼d野^__^''

之後食野,9點幾jessica就走左拉.   一日完~~

發表時間:2010-07-06 10:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]