-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2010-06-30
 



今天回校看了成績.

幸好升F.3了  尾四先叫我個名-.-  真係嚇餐死

雖然升到  但係要補考?不過既然囉到F.3個位

我唔會比佢離開我架.  囉番我ge精神出黎 死都死掂佢0.0

聽日就番夏令班.. 好期待同邊個一班  由聽日開始

亦都係要努力ge時刻 唔會放棄 夏令班ge考試等我!!!

我會盡我全力  我時間浪費左好多 我要搵番d時間同青春!

今日睇完成績就放學拉 wa..  一出到學校真係超熱 我仲要行番屋企-.-

番到屋企戈陣買埋m記食.  番到屋企除左玩電腦 仲可以做咩?

發表時間:2010-06-30 07:19 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]