-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2010-07-02
 




飲前..飲後..   haha!
 

今日第二日番夏令  唔算太悶.

遲到戈d要留堂囉 好彩冇遲到!

第一堂中文,水調歌頭-..-,我想講我已經識背拉!

歌仔都識唱拉,第二堂化學,仲以為牙sir黎教我地tim

點知係譚miss,不過唔緊要拉,對F.3都有幫助.

第三堂同第四堂都係P.E,不過唔洗落去上.

下面熱到係一個極限黎架囉-.-,係到睇碟.

睇左人神魔戰,開頭幾好睇,點知到放學戈陣戈part

已經唔多好睇拉,放學諗住自己行番屋企ge

行到出去見到婷打左比我,話過黎搵我.係7仔等

食完野就番左屋企拉,仲以為要自己番tim.

To:jessica

唔好唔開心拉,佢講野你咪當耳邊風囉....

既然佢都咁對你,你再對佢咁客氣都冇用.

係佢面前講出你ge唔願意,可能佢會諗下自己係咪做錯呢?

============================

現在生活很平凡,讀書,考好成績.有空就和jessica唱k

又一天了,很好!


我想有段穩定的愛情!



super junior新歌! no other.銀赫rap得超正-3-'

發表時間:2010-07-02 09:29 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]