-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2010-07-07
 


點解muffy個樣可以咁頂引?!

因為老豆架車壞左,所以渣左屋企戈架番工

我就自己番學拉,原本以為夠時間用ge,點知......

我遲左4個字先番到學校-.- 第一次遲到, 又write 戈個唔知咩野

番到上去比丹丹係咁望住~.~ 然後先記得今日要背書!

第二堂電腦,過左去上網,之後戈堂開始唔知點解唔想講野

咩野都唔想做,正係想坐係度等放學!

到左英文堂,成堂坐係度咩都聽唔入,可能我累得濟拉.

幾何堂雖然唔想抄筆記,但係我唔想唔理自己d成績.

放學要落3樓跑步..  唔遲到咪咩事都冇囉,真係好黑仔.

放學kaman培我塔taxi, 買左野食番屋企.

自己食左野, 喂埋muffy食野,之後玩電腦!!!!!!!!!!!!!!

應該漠不開心..  然而還著緊`

心未放開..原来逃避感觉愈怕愈存在..

可否錯一次以后一直愛?

當時光強姦過去`生出的孽種叫回憶...

發表時間:2010-07-07 06:17 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]