-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       我的寂寞很善良.. 陪我到任何地方`
 


wa, 好令仔牙. xD!

買左件睡衣-v-'  haha!

今日7點半起左身,之後洗頭換3.真係極度眼訓...

上左車之後一直係度聽歌,我覺得個耳仔正係聽到歌好舒服-3-'

一直聽到番上學校先唔聽.第一堂中文,miss完全地係玩野,明知我地唔會溫

一番黎就話抽翻譯,冇可能識囉.真係唔得閒同你玩,搞好d数學唔好?

呢幾日中文都要抄筆記,真係好累! 第二堂電腦.過去對面上網

係facebook見到牙嫂上左,同佢傾左陣計.不過點都搵唔到牙哥-..-

第三堂會話, 要我地出去講d唔知咩野, 成堂同蕉蕉`cat係到聊天*v*'

第四堂幾何.終於頂唔順訓左,點知又比miss叫番我起身-.-叫我起身戈陣

班友仲係咁講留班拉-.- 去他們的,我一定過到呢關-3-'

放學同聖庭落去bird,本身諗住要問佢借電話架,點知見到牙媽. haha

一直係到講黃+藍變綠~.~ 笑到我好失禮-0-'

之後同牙媽去左水坑坑尾買3.最衰細佬唔行多陣,買完3就要走拉.

買左兩件3一條褲. 都唔錯拉,行去攞車先慘.熱到我地唔識講野!!

番到筷子基買左個keybord, 叫左外賣食. 真係好好味-v-'

係間房到呆左一陣突然間想囉d要改ge3去改-.-所以就囉左去改拉.'

多想再一次緊緊的擁抱 就算给我一秒也好`

發表時間:2010-07-14 07:21 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]