|
 
wa, 好令仔牙. xD!
 
買左件睡衣-v-' haha!
今日7點半起左身,之後洗頭換3.真係極度眼訓...
上左車之後一直係度聽歌,我覺得個耳仔正係聽到歌好舒服-3-'
一直聽到番上學校先唔聽.第一堂中文,miss完全地係玩野,明知我地唔會溫
一番黎就話抽翻譯,冇可能識囉.真係唔得閒同你玩,搞好d数學唔好?
呢幾日中文都要抄筆記,真係好累! 第二堂電腦.過去對面上網
係facebook見到牙嫂上左,同佢傾左陣計.不過點都搵唔到牙哥-..-
第三堂會話, 要我地出去講d唔知咩野, 成堂同蕉蕉`cat係到聊天*v*'
第四堂幾何.終於頂唔順訓左,點知又比miss叫番我起身-.-叫我起身戈陣
班友仲係咁講留班拉-.- 去他們的,我一定過到呢關-3-'
放學同聖庭落去bird,本身諗住要問佢借電話架,點知見到牙媽. haha
一直係到講黃+藍變綠~.~ 笑到我好失禮-0-'
之後同牙媽去左水坑坑尾買3.最衰細佬唔行多陣,買完3就要走拉.
買左兩件3一條褲. 都唔錯拉,行去攞車先慘.熱到我地唔識講野!!
番到筷子基買左個keybord, 叫左外賣食. 真係好好味-v-'
係間房到呆左一陣突然間想囉d要改ge3去改-.-所以就囉左去改拉.'
多想再一次緊緊的擁抱 就算给我一秒也好`
|