-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2010-07-31
 

突然間好感觸..

就係..  知心的好友真的不需要多. 一個以足夠

有困難ge時候都只有你會幫我 我只係識依賴你@@''

唔好ge野你又會叫我唔好做. 成日都幫我手! 我知你係為我好ge.

本身我留左咁多次班. 你可以唔再同我一齊,唔再同我做知心ge朋友

但係你冇. 就算已經唔同班.唔同級. 你都仲係會搵我. 同之前一樣.

所以我知道.  就算我地幾耐唔搵對方. 再見番面都仲係會好多野講

感情都係會一樣好. 不過點會捨得咁耐唔搵你-3-'

所以

其實想同你講好耐架拉, 超多謝你.  一直都想打呢d野.  不過有小小唔知點打-v-'.. 

希望我地ge友誼唔好變..      講得咁感性.  記得番番個cm比我^^'  .     to:jessica!

發表時間:2010-07-31 01:57 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]