|
|
| 我痴線了 |
。。。第5日。。。
救命丫,我岩岩個篇係講下炸,
我真係唔係亂下誓言的,我點會唔等你呢?
你話我對你淡了,你真識講笑,救命丫,
我知我點解釋都無用,我原本諗住睇下有無人可以幫到我,
比到更多意見我,及信心我,而唔係想怨!!
唉,打字打到手軟~
一句到尾,我會等你,好耐好耐,現在是friend唔=永遠
|
| 發表時間:2009-07-23 09:38 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無言的 |
。。。第5日。。。
傻仔…不如放棄吧,現在只少還有朋友做
做朋友不好嗎?難道你想一世等她嗎?
你知一定開花結果嗎?唉,不要再傻了,
自問點夠好呢,傻仔,夠鐘死心了… |
| 發表時間:2009-07-23 09:02 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 86 | »
|
|