第5日…悶
其實我對 sj 真係好亂,
我根本唔知咩係 sj u 咩係 sjm 咩係 sj t等等
佢地有13人嘛…不過套片真係好感動,唔係份野架
見到佢地為左fan的…真係很努力,很盡力,練習時又不怕弄傷
只求大家的認同,
我真係好唔明個天點解要咁對佢地>.<常常有些不如意的事發生在他
們13個身上,車禍!!客死我啦,我岩岩睇時,我以為他們有D人因車禍離開了,
客到我彈起丫,好彩…不過 特仔(無講錯名吧)都重傷吧…170幾針嗎?好痛苦的呢…
>.<唉,好慘,好可憐,又好感動,他們雖然知道很辛苦,但也不怕,
自己在失去家人的情況下還努力的練習,真令人佩服,
我自問無你地班sj fan咁勁,我無睇哂,不過我一看就知他們很勁,很努力的。
我想問問點解佢地成日拿 新人獎? 超多新人獎呢~~~
見到佢地拿獎時哭的樣子,真係不禁流淚丫>.<知道他們努力無白費!!!
有無人可以解釋比我聽咩係sj u,,sjm,s j t丫!同埋我想知佢地咩事比人批評!
突然對他們好有興趣^^
留cm丫各位
|