今日,好似平時梗樣度過.早上番到學校都7點9,無乜野做…只系覺得條腰仲系好貴死痛…到佐小息,叫健幫我打佐幾下,雖然佢話系最大力,但對我來講只系一般般….無留意有個老師系隔離,佢講佐句:”你死拉你.”就比老師捉佐去鬧…雖然無記野,不過都要講聲sor…之後P.E.跑3個圈3.45….lunch小息,我地系度X功課,我最憎人系度偷偷摸摸X功課,要X就要光明正大,好似我梗樣,嘻嘻,IS,有史以來最吾認真噶一堂,無野好講….放學,去打波,比人踩場,無野好講….跟住啊媽就用佛山無影腳一野伸埋我個PP度….痛@.@走人,番歸
|