今日,無乜點過,由於琴日(講白D就系今朝)4點幾訓,所以就訓到今日噶12點幾…
一起身,就拉拉聲開電腦,跟住先去刷牙洗面….玩玩下世紀帝國,雪梨姐無拉拉打電話來,問我去吾去打波,梗系去拉,穩埋啊健…去坐小巴,=佐3部車,3部都無位,把鬼火,就去佐打的….去到打撥,Derek同小龜系度等…跟住其他人都來埋….有飛仔踩場…走人…去佐打羽毛球…..走人….系途中,雪梨姐問佐好多次拍拖噶定律,我都講佐好多次拍拖無定律…佢浪費曬我D口水先明白….可能系人頭豬腦…跟住,走人…..番屋K,打機,食飯,沖涼,做功課
|