今日,無乜野做,一如既往,番學放學….吾知點解,呢排上課精神佐…可能比小倩點醒:”你絕戀噶拉……”到佐音樂堂,大家都好落力.吾講吾知,原來Mr.超系出邊偷規…..到佐math,小測完就講音樂會D野….其實,有好多人都好落力為呢個音樂會,我都想,我原來系識吹法號噶,不過因私人理由退出佐學校噶團隊….跟住噶3年就投入佐體育…既是話我有3年時間對法號無接觸,唉,最近Mrs關叫我去試下,先發覺自己真系好吾點,如果要恢復功力,起碼都要半年噶時間,唉…我地離音樂會只有2個西ko,邊有可能搞點拉….唉….跟住小倩就自告奮勇話做指揮,點曬拉,我都覺得佢好合適….無咯,番學,番屋K..做功課…打機…
|