| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 站 內 搜 尋 器 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 221
留言總數: 70
今日人氣: 2
累積人氣: 1930 | |
 | |
 |
2007 年 9 月 18 日 星期二  | |
|
|
今日的不幸事件。
1. 唔知幾時,,整傷咗中指。
2. 唔記得簽通告,,要訓抄。(有3張紙的打針通告。)
3. 第2個小息果陣,,睇手機,,畀miss睇到我用緊,,所以收咗。
4. 好采miss畀返我,,但記咗我一個缺點。
5. 遲d仲要同班主任+家長講,,不過我唔驚,,因為我已經講咗,,唔畀機會佢加多減少。
p.s. : miss話只要下次唔好再犯,,缺點就會取消。
咁我幾時先可以冇咗個缺點呀。/.\
| | |
|
|
|
 |
2007 年 9 月 15 日 星期六  | |
|
|
今日返咗教會。
學咗約書亞+迦勒的信心。>v<
貓貓帶咗2個fd返教會。
恭喜。
希望佢哋會繼續返教會啦。
今日終於回覆到留cm啦。
同小菁約好10月1日見佢呢~!
p.s. : 終於講清楚,,謝謝大家的關心。 | | |
|
|
|
 |
2007 年 9 月 14 日 星期五  | |
|
|
同同班同學+班主任飲茶。
同Miss鄭同台。
好開心呀~Miss鄭好好人呢~
識咗同台既9個同學=v=
不過,有d名真係好難記。- -''
但都算傾得到計既~
p.s. : 我好似講咗一句好串既野,希望佢唔會嬲我啦。 | | |
|
|
|
 |
2007 年 9 月 11 日 星期二  | |
|
|
因為尋日冇貸,
所以今日放學之後終於去買,
結果買到啦。
thx~小西+佢既契姐。
因為係佢哋帶我去買手機。-v-
p.s. : NOKIA 6300=v=新買既手機型號呢~
同小菁同阿欣一樣呢~ | | |
|
|
|
 |
2007 年 9 月 10 日 星期一  | |
|
|
新學校,,好多野都好有趣。
什麼都不知的我,,給樂陶耍得團團轉。
想知道是什麼原因,,就自己在msn或sms問我吧。
今日玩咗一陣msn,,一玩冇幾耐,,又畀阿爸鬧。
都唔知點算好。
online game冇玩,,上網睇八卦野又冇,,只係on一on msn都唔可以??
哭了。
打算買手機,,都唔知點解可以一波三折。
星期六想買冇錢,,今日有錢但未有貸。
難道我唔買好d??
不過都決定咗要買,,所以就買喇。
想買Nokia 6300。>v<
小菁同阿欣都係呢部呢~!
6300,,你要等我呀>v<。
小菁+阿欣,,I miss you~!
去到新的地方要仟些適應。
而且唔好唔記得我呢~!
p.s. : 應該會好少用我而家個xanga,,不過都可能有時會更新,,目的是不會被除消xanga的id。 | | |
|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 45 | »
|