| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 站 內 搜 尋 器 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 221
留言總數: 70
今日人氣: 4
累積人氣: 1924 | |
 | |
 |
2007 年 9 月 9 日 星期日  | |
|
|
今日又有返教會。xD
10:30上「新生命」。
12:00出發去大埔大美篤踩單車。
當然都有玩其他遊戲。
不過最後都冇去BBQ。= =
不過謝B請咗我食一餐日本餐。
好好味呀。
食咗87蚊=.=''
好幸福呀>﹏<*
p.s. : 多謝謝B>v<。
果然細年紀有細年紀既好處。-v-
| | |
|
|
|
 |
2007 年 9 月 8 日 星期六  | |
|
|
今日如常去教會聚會。
完咗之後同阿順+貓貓去m記食tea time。
係m記內,,有個細路好似阿我「媽媽」。
我都唔知原來我咁老ga tim~!
之後我2個fd叫我唔好理佢。
我一唔理佢,,佢就大叫。
我好驚,,差d都想同佢一齊大叫。xD
p.s. : 畀人發現咗我咁細謄tim~!xD | | |
|
|
|
 |
2007 年 9 月 4 日 星期二  | |
|
|
1. 一切的開始,也好像自己是日本漫畫的一員。
在禮堂坐了約2小時,只有地下同2樓有女廁。
穿著好像日本學生的學服,與44個同班同學做自我介紹。= =''
緊張到暈~!
2. 與小菁食lunch>v<。
逛了好幾小時的街。
謝謝小菁一直在聽我說不關她的事的說話。
因為近日發生了太多事了,我差點透不過氣來。
到最後,吃了一個超大的「香蕉船」。
2個人也差點吃不下。
過程中,談了很多事,也得了很多結論。
3. 在想這幾天的事,得了些給自己的結論。
**與每個人的相處方式是不一樣的。
**即使自己使朋友生氣了,但只要自己不是有心傷害人的,相信會得到對方的諒解。
**我應該更冷靜面對一些可能會使我重複犯錯的問題。 | | |
|
|
|
 |
2007 年 9 月 3 日 星期一  | |
|
|
1. 第一天上學,只上了30mis的開學禮。暈~!
2. 在我冒著給他更氣我的危險之後,終於問出結果。
說話的確可以傷人的。
不但被人傷過,也不只一次傷過身邊的朋友。
應該說的是,當你當那人是朋友的時候,才會覺得他在傷害你。
3. 嘩~!係一間少少的日本食店,見到國泰的副機師。
好開心呀~!第一次見到咁厲害既人呢~!
佢識聽廣東話,又識講少少廣東話,但常說的卻是英語。
聽日仲話飛去日本tim呢~!
希望下次仲有機會見到佢啦~!XD
(講真,雖然好似唔係好靚仔,但好好傾。>v<) | | |
|
|
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 45 | »
|