candtsweet71 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
❤遇到﹏。
因為我要の我自己知道
 
 
我 的 資 料

暱稱: ❤°"× 糖糖>v<☺
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
補Phy+Bio
祝大家情人節快樂~
唉~!苦
Today is a nice day ...
我算是什麼??
日 誌 分 類
全部 (221)
友誼 (4)
要做的事 (3)
痛﹏ (5)
對自己的感覺 (8)
未分類 (201)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
站 內 搜 尋 器
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 221
留言總數: 70
今日人氣: 4
累積人氣: 1924
RSS Feed
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天
   
BBQ+教會職青。

 今日又有返教會。xD
10:30上「新生命」。
12:00出發去大埔大美篤踩單車。
當然都有玩其他遊戲。
不過最後都冇去BBQ。= =
不過謝B請咗我食一餐日本餐。
好好味呀。
食咗87蚊=.=''
好幸福呀>﹏<*

p.s. : 多謝謝B>v<。
果然細年紀有細年紀既好處。-v-

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天
   
m記奇遇。

 今日如常去教會聚會。
完咗之後同阿順+貓貓去m記食tea time。
係m記內,,有個細路好似阿我「媽媽」。
我都唔知原來我咁老ga tim~!
之後我2個fd叫我唔好理佢。
我一唔理佢,,佢就大叫。
我好驚,,差d都想同佢一齊大叫。xD

p.s. : 畀人發現咗我咁細謄tim~!xD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天
   
第2天上學。

 1. 一切的開始,也好像自己是日本漫畫的一員。
在禮堂坐了約2小時,只有地下同2樓有女廁。
穿著好像日本學生的學服,與44個同班同學做自我介紹。= =''
緊張到暈~!

2. 與小菁食lunch>v<。
逛了好幾小時的街。
謝謝小菁一直在聽我說不關她的事的說話。
因為近日發生了太多事了,我差點透不過氣來。
到最後,吃了一個超大的「香蕉船」。
2個人也差點吃不下。
過程中,談了很多事,也得了很多結論。

3. 在想這幾天的事,得了些給自己的結論。
**與每個人的相處方式是不一樣的。
**即使自己使朋友生氣了,但只要自己不是有心傷害人的,相信會得到對方的諒解。
**我應該更冷靜面對一些可能會使我重複犯錯的問題。

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天
   
第一天上學。

1.  第一天上學,只上了30mis的開學禮。暈~!

2. 在我冒著給他更氣我的危險之後,終於問出結果。
說話的確可以傷人的。
不但被人傷過,也不只一次傷過身邊的朋友。
應該說的是,當你當那人是朋友的時候,才會覺得他在傷害你。

3. 嘩~!係一間少少的日本食店,見到國泰的副機師。
好開心呀~!第一次見到咁厲害既人呢~!
佢識聽廣東話,又識講少少廣東話,但常說的卻是英語。
聽日仲話飛去日本tim呢~!
希望下次仲有機會見到佢啦~!XD
(講真,雖然好似唔係好靚仔,但好好傾。>v<)

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天
   
激嬲人。心淡了。 鬱悶

 唔知咩事。
好似激嬲咗阿哥。
如果佢講既野,
係講我同阿貓講既話,
我諗佢應該好嬲。= =''
不過我都上咗佢個blog留言呢∼
而且都係係我最嬲佢既時候留的。
雖然好似會令佢愈來愈嬲,
但冇辦法呀~
因為我覺得,
就算我嬲唔嬲佢,
佢都應該唔多在乎。
是我想太多了嗎?

你的「門」跟本就沒有打開過,能說關嗎?
可惡!仲好似係我哋錯晒咁喎。
我開始害怕你了。
因為我完全不知道你在想什麼。
朋友能做的,就只有相信吧。
雖然嬲你,但我相信你是有原因的吧。
如果可以,都希望你可以講係咩事。

p.s. : 呢幾日,上唔到網,但上到msn,真奇怪。

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 45 | »