今朝同琳1齊行去車站,,搭690XD
ENGx2*要作文,,初頭以為好悶,,
點知越諗越好玩,,之後對WB=]
CLx2*同210,,炸兩坐,,
PETER知道全班調位-,-
呢2堂係到問書,,超無聊,,
最後個10分鐘先比人開電腦>3<
IS*又講電,,就黎電死lu-3-
GEOG*做地理簿,,之後有人匯報@@
PEx2*開頭跑步個陣,,MANDY話佢係錢sir,,
嚇到我喪跑,,勁搞野XD
之後玩手球,,成個人散哂-,-
放學去拔尖,,做完張WS,,
差唔多搭9,,MS YEUNG就比走lu^3^
上去家政室找炸兩、銀、蚊,,
5點3個陣1齊走,,
多謝你地陪我答15m喎@3@
不過你地跟到去景林,,真係令我o了咀>3<
P.S.THZ今日等我返學同放學個個人=]
|