EPA UT*很快做完,,不過1定很低分T3T
IS*首先比莊sir話班會唔做野,,
之後聽佢講左半堂,,講咁耐,,
都係想我地記得佢姐= =+
不過都好,,起碼唔洗上堂XD"
EPA*2D29 present,,
跟住有1組報告[[三合會]],,
MATHS*計數,,計完做HW=]
PTH*勁多調位,,我個2行全部女的*W*
勁係道玩,,傾計,,超正>W<
主席朗誦得超勁,,Tammy個句[[我的歌]],,
原來係講緊國歌-V-"((慢慢估下咩意思啦))
CHIN*$ sir遲左2個字先上黎,,
1上黎就講WS,,越講越快= =+
最無奈就係比Tammy搶左我隻錶T3T
ENG*超想訓教,,老妖比番d陽氣我>3<
ICAN*我同TRACY個人分享-3-
而家搞到連莊sir都知我係[[樹彤]]-0-
我2年前個樣同而家差好遠咩?-,-
最勁就係d人以為我呀妹係男仔,,
同埋話我隔離個個係$ sir,,
不過佢未老先衰,,搞到而家咁既樣XD"
同埋最後唔小心熄左部電腦-W-"
放學搭98A wif宜,,琳=]
拜託,,真係好L憎你囉唔該,,
人講xx,,你又講xx,,而家同你有親呃?
成日以為自己呢樣個樣都好q勁,,
但又唔係勁得去邊先死,,
係有料就唔洗成日提啦,,
成日懶勁咁係到計計計,,
你知唔知你好春煩呃?
1見到你係道,,就篤眼篤鼻囉唔該,,
已經做到咁出面,,但你仲可以咁有毅力,,
係咪我真係有問題呢?
我最大既問題就係居然可以同你做fd,,
仲可以忍你咁耐,,
總之,,我係勁L憎你呃!
屌L你個PK,,收皮啦!
|