今早搭車番到學校..就趁人唔知時上左課室la!哈= ]
中文教書做野...
英文教書做工作紙..
數學溫書..
科學測驗..
中史測驗..
綜人教書...
放學就罰坐15分鐘..跟住仲要錄音...未錄完的,但個陣5點la!要走la!
所以我就同浩英去圖書館還書再番屋企..完..88
唉..又凍番>.<