今早係7仔食左個撈麵..跟住就同嘉莉番學la!
中文聽書..做進深思考..
英文就做功課..
數學聽書..
中史就默書..
體育就去健身室玩..哈,幾好的= ]
普通話罰企加測驗..
放學就同穎彤去一去apm,再去m記買野..
跟住就走la!
唉..s.h.e的新碟未出呢!!
番到屋企就冇野做la!唉..聽日要測科學同中史.oh!!>.<
完..88