唉,,好掛住杰杰呀(尼個杰唔同個個潔,,佢係我呀哥條ex呀)
自從11中到就冇見過佢lu,,佢真係對我好好既
唉,,佢同呀哥分左手,,真係鄧佢陰功呀>^<
-----00-----00------00-----00
乜我個又變左咩?!
今日飲左綠茶,,我發現左一樣野
我飲個陣係苦既,但係之後又甜返
尼種’先苦後甜’既感覺好得意,,就好似…..一樣
-----00------00------00-------00
今日好好玩呀,,話就話去做模型 但我地係去玩去行街
搵到佢地2個之後就唔上kelly姐屋企住,,,行左一齊街
我同潔竟然掛住傾計,,忘記左周晴 {有冇搞錯,自己個`老公’都唔記得}
After that,,就上kelly姐屋k,,我同`老公’`上到去,,就掛住睇bb
睇完之後就玩電腦,,每人10分中,,我同潔一齊玩,總共係20分中,,,`老公’都吾吹我唔漲
我地玩msn,我地兩個msn都開左,,之後就潔幫我打人地add我個d 我就幫佢打
玩完電腦就玩人電話{<我提出},,咁好玩,,梗係要玩h!m既電話啦
哈,,玩玩下,,佢唔夠我串,,窒左幾窒,,呵,,窒完之後係度講耶穌,,我頂呀
之後覺得好悶,,kelly姐又唔比電腦我地玩 {好衰呀.\ /.}
所以潔就話落去買野食,,,咁我就陪佢,,落到去,,佢又話行陣街先
我未跟住佢lor,,,點知我地去左離kelly姐屋k好遠既公園
公園個邊有間士多,,我地買左支jolly sandy兩份飲,,買左d糖食
買完之後去公園睇下,,竟然有兩個哥哥係度,,我同潔傾計係度狂講妖
點知我地行返入去個陣我隱約聽到有個哥哥話’’邊個係度妖呀’’
我地兩個係度笑,,,,行到去另一個公園,,點知比d細佬仔玩哂 只好閃
返到去,,,之後kelly姐又係度玩緊,,老公都話比我地,,但kelly姐又唔肯,,><
潔話去佢屋k,,之後就去左lu,,
去到佢屋k,,佢話叫h!m落黎,,點知打極比佢都冇人聽,,之後我地係度話,,不如大叫佢個名呀
之後我地兩個成個傻婆咁係度嗌’’洪+h!m’’
去到佢屋k,,點知無幾奈佢老豆老母返黎 -0-
佢地話,,潔你係唔係想死呀,,哈哈
佢問我,,呢位同學叫咩名呀,,我答左佢,,佢話原來你就係黃麗彤,,咁msn個個膠筒係唔係你呀
我話係,,佢地話成2點幾唔訓個個係你呀,,我話係呀
之後佢地問左我幾條``問題’’之後就閃,,因為時間既關係,,>^<
返到去,,,好彩係6點前返到,,已經係5點58分,,呵,,咁都比我早兩分中,,哇kaka
the 完 end
|