今日都幾好玩
今朝早,,為左買包彩虹糖,,不惜飛奔去7仔
原因只有1個,,就係::{{上英文堂到食}}
返到課室,我已經開始食lu
上英文堂,,仲食得多d tim,,唔講咁多,,

上完體育堂就到宗教,,
但個個x老師未到,,所以同潔傾左幾分鐘
之後佢話不如我同6號調轉坐
6號肯,,原因係我個位既後面係7號
點知調完,,佢都未黎
哈哈,,過左冇幾耐,,佢黎左啦
但佢都唔發現,,好開心

到左外籍老師堂,,
完全我係冇理到佢既,,掛住同柔傾計
我地又作故仔啦,,d人物全部係我個班既
我同柔諗既,,但無奈地,我係要同某人

普話堂,,我冇帶書,,但係miz黎到話唔上
去語言室到搵料
但我相信,,係冇10個人會搵
之後,6號去左姣雯個位,,之後我同潔講
lunch個陣,,姣雯係度話,哎呀,,頭先6號黎左我個位度睇咸野呀
又乜又乜q
我同潔話::你恨左好耐啦

|