今日超好玩囉,,
今日去左apm唱k慶祝呀潔生日,,不過老母唔比我去唱k
但係我就呃佢冇去到唱k,,(但我覺得佢知我去唱k)
-*-*-*-*-*-*-*-
唱k個陣,,我冇點過歌
都幾悶下,,but唔洗我出$
佢地點左`始終有你 `叉燒包 不過後者比人飛走左
-*-*-*-*-*-*-*-
唱完k,,冇野做,,就同潔,,潘同拉鍊過左去啟業
去到9龍灣,,就行過去搭車,,,拉鍊請我地搭的士
係車上面,,拉鍊同呀潘,,,係度講lemon,同響我個朵
落車之後,,跟住佢地去球場坐左一陣,,同玩誠實與大膽(得個4條友)
玩左一陣,,見到有3條女打緊排球,,潔佢地話想打,而且又見到羅曉晴
就問羅曉晴,,幫我地借波,,但3條女唔肯
過左冇幾耐,,我地去左公園,,去公園個陣,,我係球場見到個打火機
咁就攞走左..去到公園,,我同潔係度打千秋and傾電話
佢地兩個就係度玩火機,,
我地又走返過去球場,,,佢地燒紙巾
燒燒下,,差dd發生小型山火,,超好笑
狂玩火,,
-*-*-*-*-*-*-*-
之後上潔個邊,,,上到9龍灣,,話去m記買野食
買完之後,,就上平台食野,,點知冇位坐
之後我地見到d花草'爛'杆個到食野
冇幾耐,,呀潔見到有位坐,,就拎野搬竇啦
一路食一路笑,,,因為佢地講d野好好笑
-*-*-*-*-*-*-*-
食完野,,,又係度大嗌洪+him個名
超好笑,,,食完之後去左潔屋k拎波玩
落到球場玩左一陣,,比實q伯伯鬧
拉鍊拎個波擺係自己個肚到
扮大肚,,,笑死
|