既然星期5咁好玩,,又冇寫blog,,補返先~~
1月25日,,星期5
- 今日終於唔洗幫手lu~
- 但就要練歌,,返到去,,第1堂有教統局d人黎睇
- 上堂超悶囉,,,過左冇耐,,仲於都到體育堂啦
- 比我估中左,,4樓比人霸左,,唯有落1樓,,-v-
- 落到1樓打波,,冇野玩,,係度傾計
- 到左小息,,鋒去左潔個邊到玩,,咁佢就坐係教統局d人坐度睇報紙
- 佢一路睇,,我同潔就一路整佢,,搵野掟佢
- 掟掟下,,掟到份報紙都爛埋,,哈
- 之後玩玩下,,唔知點解,,24號整到6號張檯既野趺左出黎
- 6號執完就發牌氣啦,,,就推24號去壁報到推佢,,勁好睇呀
- 算,,我地跳時間,,,跳去課外活動啦
- 今次練歌練黎練去都係個d野,,超悶,,過左無耐,,和姐黎左
- 佢真係超超超超好人呀,,幫謝老師拎d蘿蔔榚比我地,,^﹀^
- 派個陣,,我叫呀潔派比我先,,之後冇耐又派過
- 呀潔話冇過,,so我喂佢食,,,我又食多1舊
- 點知d5年級係度話我,,:;咩呀,,xx彤食左幾舊呀
- 我即刻同呀潔講,,,超,我食左兩舊渣
- 今次就係最後1次練歌lu,,唔係幾捨得,,t︹t
- 練完歌,,我又留左係學校玩,,點知又比我估中左,,佢地係地下有蓋操場踢
- 點知又見到幾條某利,,不過冇理到佢地,,之後打比老ma子]
- 佢問,,今日落雨..仲去唔去剪頭,,我話去,,因為可以係sch玩多一陣
- 同詩玩左都幾耐下,,我地就做功課啦..
- 點知落雨,,搞到做唔到,,-^-,,一路玩,,就一路比人叫鄭嫂
- 點知個呀sir話,,唔知咩咩咩咩咩,,我就話::我識鬼佢地呀,,
- 我地去咩咩廚房到搵柔,,點知佢唔係到
- 之後就睇到,,莊xx先生,,,比6號追住,,睇黎都係比人激既啦
- 點知比呀sir睇到,,魚,,,如果唔係呀sir,,,有戲睇既
- 臨走個陣,,32號,,22號同5號係度玩
- 22號問我,,咦,,鄭嫂,,等鄭生呀
- 我無理到佢,,咩起個書包,,點知健早我一步
- 佢拎我個書包,,唔比我走,,最尾梗係我拎返啦
- 最後我先知唔夠錢搭車,,問健借錢
- 佢地唔肯,,健話::星期一還5蚊比我
- 22號話:: 唔好借比冇信用既人,,
- 32號話:: 借,,鄭嫂bor,,
- 我都係冇理到佢地,, |