正爆呀!!睇完十大EASON勁歌熱舞個part { }
簡直就好似睇緊佢個演唱會丫,,佢個演唱會又係紅館
超讚喔,,!!說得上是實至名歸,,^^
如果佢唱埋時代巨輪,,,咁就good show啦
不過,,羅乜乜個part好似擺到明抄林9
叱吒上年比今年好睇,,至少有森美大戰呀
今年麻麻,,,
上網睇有d人狂插EASON,又話咩造馬,,又話換3
又話基仔同軒仔好d,,但以表現上黎睇EASON係最適合拎男歌手
同埋基仔既表現比較麻麻,,軒仔如果咁快拎男歌手既話,,好似快左D
有KAY做主持,,SUPPOST呀,,希望下年佢首8分3同鍾無艷,,求其1首拎到10大啦
仲有,,EASON最尾個度,,一字馬,,爆笑呀!!!!^︷^ |