| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
| 初1 ~ 初4 |
分類: 未分類 |
`自從初1個日之後,,無打過blog
`呢幾日都無咩點,,-33-
`初1到依家睇左兩套戲,,初1睇CJ7,,尋日睇魔法奇緣
`CJ7麻麻地,,魔法奇緣個女主角又靚女唱歌又好聽,,又好笑
`兩套戲之中,,魔法奇緣係好睇D既
`初1睇完戲,,白痴左囉
`睇完戲個陣夜晚12點幾啦,,咁出到去,,有1,2及既楷梯要落既
`咁我睇到前面有樓梯,,唔知係唔係諗野諗到入哂神,,-33-
`隻左腳拗親,,痛到差ddd標眼淚,,
`老豆叫我大佬孭我行去搭車,,大佬係度玩野囉
`初2 去左食飯,,1起身,,差唔多2點,,我問老豆::食得野未
`等埋你丫哥先,,我等唔切,,走左去佢間房嗌佢起身
`落到街,,無啦啦走音+變聲
`我頂,,比丫哥笑我,,佢話::哈哈哈哈,,喂,,唱下歌黎聽下
`我頂,,我走音仲叫我唱歌你無野呀
`又話::咦@@,,我得細佬,,無呀妹架b0r xDD,,我::你細佬叫咩名呀??
`哥::下,,咪叫黃麗彤囉,,o哂囉咩事
`哈,,我呀哥條新女,終於比表姐表哥們知道左啦,,呀,仲有呀爺都係
`話說細路1圍,,大人1圍,,咁我同d表哥,堂細佬,表姐們1圍
`咁我拎左部相機出黎啦,,擺左係台面,,無啦啦我4姑媽個大女{敏}拎左去睇
`咁我呀哥d相仲未del啦,,我呀哥同佢條女有1,2張kiss相,,無啦啦比佢地睇哂囉咩事,,-33-
`仲係度嘩黎嘩去,,我心諗::嘩咩丫,,你地個樣好好咩,, .\︹/.
`丫爺走個陣係度問我丫媽::咦,,杰杰點解冇黎既
`我丫媽話,,依家唔係杰杰啦,,丫爺::哦~~
`我::丫媽,,洗唔洗講佢個名呀 丫媽即刻行前同丫爺講::佢個名叫小魚丫,,唔係杰杰啦
`我呀哥走個陣仲話::妖,,你個表姐博打丫,,我::邊個表姐呀
`哥::敏囉 我::咪就係
`出到去,,我4姑媽個女{欣}佢帶左頂帽,,好搞笑
`無啦啦{敏}係度整我頂帽囉咩事,,我無話帶頂帽佢就幫我整
`我同我呀哥講::頂,,佢真係博打呀
`今日,,起身係度搵部ndsl,,
`失望l0r,,比丫哥拎走左
`佢玩左成晚都要拎部機出去,,*︹*
`搞到我今日玩唔到部ndsl,,
`佢返黎個陣,,我一定要報仇丫丫丫丫丫
|
2008 年 2 月 7 日 星期四  |
| 2008-02-07 |
分類: 未分類 |
`-33-,,今日勁無奈囉唔該!!
`我同我家姐都係,,
`首先就講我家姐先,,咁今日就左同爺爺佢地拜年啦
`咁我地成家同二叔,爺爺+3叔成家啦
`咁我家姐買左本雜誌,,之後我本身又想買多本睇
`咁之前我去搵過又冇,,所以問呀ma附近有冇書報攤(點解我ma會知,,因為我以前住個邊)
`咁ma就話左街市有啦,,我就話我去搵下,,家姐又話陪我去搵
`搵完就返去茶樓啦,,點知我家姐本野未睇完,,就見到我3叔個老婆攞左黎睇
`仲要我家姐返到黎,,都唔比返佢囉咩事,,-v-
`我家姐同我講::聽講我好似未睇完架bor,,佢就拎左黎睇,,咩事丫佢,,
`咁我都同意佢講既野,,,
`過左無耐,我覺得悶,,就想玩我個部ndsl啦
`我發現唔見左,,原來係我個兩個堂細佬拎左去玩
`我o哂囉唔該,,部機本身係我既,,你問都冇問我,,你就問我呀ma個d
`唔該部機我架,,我同家姐返到去,,到到走個陣先比返我
`仲要食野都玩住,,上次丫爺生日又係咁
`如果唔係睇在你係我長輩份上,,你睇下我會唔會比你地玩好笑
`如果你咁想要部機架話,,你地咪讀好d書lor
`部機係獎勵我兼我生日禮物黎架,,
`最討厭就係,,我2叔同我老豆無時無刻都要討論陳冠希個單野
`家陣呢d野好好講咩,,成日講
`我呀哥講得無錯呀,,兩條咸濕佬講咸野.\ /.
`我老豆仲勁囉,,本身都唔睇c1既,,宜家又睇,,仲要係睇陳冠希囉
`雜誌又係,,買左返去,,又追住黎問,,本野呢,,
`本身唔睇都要睇陳冠希,,,
`我2叔都差唔多架啦,,dl左陳冠希段片落部電話度
`仲要叫人睇t!m,,我家姐話呀::妖,,dl落部電話睇,,變態既咩
`討厭到爆囉 ,, |
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 233 | »
|