蕉早又差4分中就遲到了>.< `
又係出到門口先記起無拎到藥./\.`;..
落車個陣竟然落雨 ``;;又無帶姐.. `
兩堂悶的堂都不用上=]]`太開心了
中文堂 `溫書 ;;..係度背書個陣時 `竟然比mis關發現我寫錯字t!m.[].
羅左t!m!! ``;;Elise無聊到用塗改液畫牆-\/- ; `..我同佢1齊玩=]]
ENG `;; `也悶的! `聽日MIS YIP又出去上堂-3-''太好了
小息同牙A`.kai子過左S.A買筆 `kAI子有需要買cuter `
我已有2把係筆袋拉=]] ``xdd `
跟住落左去買野食 ``之後就上MAths `竟然無帶note返去
聽EliSe講`佢整唔見左全班的卷 `;..下落不明; 0h shit了
History ; `小測再次唔合格拉>.< `得8條友合格
wawa ;`..mis l! 睇黎佢結左婚拉B0 `
Lunch `唔想落去買野食 ``留左係班房同牙A share佢的lunch
最終我都係無食到 ``] ..跟住落左去玩算了 ;`..
姣婆的威力太厲害拉`..] `有衝動想問佢點解會揀lScc xD
I.S `0k好玩 ``同HungManTing 傾計
佢老笠左我成排夾 `仲要夾曬上頭到l0吹漲! `]之後佢想張d陰夾埋上去
之後我甘岩有條橡筋係樹 `之後比佢紮`佢真係紮- -'' `超好笑
係到畫台 `比Mr.Wan捉住唔放 `留左成班5分中-.-'' `HungManTing話Mr.wan似馬騮
我也覺得的=]] `落樓梯個陣時 `菠蘿蓋個到d骨無拉拉勁痛 `
大佬牙! `6樓行落2樓 `]點忍到牙? '..死忍 .旦勁痛
落到去 `發現到Mis CHAN已經係樹 `唯有偷偷地夾返好d頭髮>.<
講UT既規則 同 旅行既規則 `wakaKA `;去香港仔郊野公園到牙=]]
可以帶電話唷! `我帶梗的^____< `分組 `8條友1組
旦我地狗條友 ` 1致決定唔要牙筠 `好同心的時間!
i之後mis chan講野個陣時 `;;見到佢腋下有d水漬xdd
問kAI子`Elise`牙婷 `紙巾 `陶陶睇唔睇到 `個個都睇到l0xdd
之後係mis chan講講下野個陣時 `我地幾個係度笑 `差d比人啤xDD
上到去又要大姐姐 `見到個個姐姐`;即刻喱埋xd `
之後要傾半粒鐘計 `0h sHit! `係度傾埋d無關係既問題xdd `
之後玩GAme `d姐姐你有你玩 `我地有我地玩kaka
放學HungManTing又話要同我n牙筠1齊放`好的=]]
wakaka ;`HungManTing姐姐用小童8達窿 `比個巴士司機捉wo
佢1月生左日拉 `細牙瑩3日渣渣渣!! `見到關佩珊*[唔記得佢係咪叫關佩珊t!mm]
之後HUNGmanTING `話叫我陪佢係裕民坊落車 ` 之後牙筠又話叫係9龍灣落車
叫佢地猜包剪槌 ;`hUngManTing嬴左 `牙筠唔倨woxdd
甘岩` 裕民坊個個站 `岩岩好有3D `xd臨走前同HungManTing講叫佢小心d`小心比人捉xd
搭車再1次見到羅中個條矮仔=\/= `佢住2o樓我住12 ``
佢勁kai囉 `睇到我o咀 `拎住個飯盒`無拉拉企係度食 `超o咀
|