MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♥x`; PTung
病左病左病左病左`!
candy96626
暱稱: ★;:arTung'`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌統計
文章總數: 466
留言總數: 390
今日人氣: 16
累積人氣: 18318
2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


2008-10-29 分類: 未分類

嫲嫲今日死忌 ``1年lu話甘快就

點解我間房會甘大風嫁 ``凍到我牙!!

返到lScc竟然先發現未做通識既工作紙l0

多得婷提我 ``上到去即刻做

做完就做中史 ``通識:;`好悶囉

又無野做 `係度同牙筠傾爆粗band友 n high school

佢地3條友傾野`完全無理到我囉-3-''

小息落左locker到拎書 ``到左中文堂個陣時

圖主館個主任黎我地班到問野 `問上完通識有無拎到b班d人既書

之後無事拉 ``又要作文 `4oo字牙大佬 `點作牙-3-

作完係到同elise畫公仔xdd `4o2字

小息落左去抄中史 `抄完去買野食=]] `跟住上中史拉

派卷 `肥左囉-.-'' `15.5/40 `唔合格成份野抄3次比佢+家長簽名/_____\

之後訓導叫左紙巾..翹翹 ..黃子x..同婷出去 `之後返到黎就搜書包

wawa `好彩我無帶違禁品返去 `唔係咪仆街得@@''

之後牙婷比人叫左出去勁耐 `問紙巾咩事 `原來係通識有條友唔見左書`就要搜l0

跟住聽葉a講話係牙婷個locker到搵到-3-''

食lunch個陣係度討論尼個問題 `旦我真係唔信牙婷係d甘既人l0!!

佢自己有金錢能力買到本書 `甘偷人本書黎做乜wo?

同班長係度討論 ``食完飯就落左去打波拉

打完就上堂 `上英文 `wa!!聽日又唔洗上mis yip2堂xdd

無拉拉叫我出去黑板寫野 ``;;明明個陣時發緊夢`之後下左出黎

之後mis yip係度笑囉-3-'' ``好彩都撞中左=]]

之後聽人講返 `原來個日青松係講:;[梁式芝 ,,正豬扒]]

甘我地下次嗌::[青松 ,,正柒頭]]咪得囉=]]

落堂個陣時 ``同kai子去左wc `係到玩水-______-'

跟住牙婷又要去搵訓導囉-3-'' ``之後第9堂完左就見到牙婷係門口`好似喊完黎囉又

跟住落左locker擺野 `擺完又要飛返上去-.-''

牙婷返到黎 `問佢之後點 ``係度氹返佢開心` 我成功左牙=]]

之後牙a話佢認左 `旦事實佢係無做過l[]! `大姐姐個到要溫Maths

係度玩 ``kaka`數學有part1撞下撞下 撞中左=]]

班長講既野比sammy姐姐話佢好串xdd `

到5點就閃得人搵 `牙筠又未得 `唔等佢luu~

之後就搵左霍詠儀陪我閃 ~ `

Y0 .. 某小姐想媾仔點解唔讀男女校呢?

唔通男校多仔d `好媾d @@ ``

1句到尾 ``;;討厭某小姐.\_____/.!!



2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天


再次留堂-_____-'' 分類: 未分類

琴日好早就訓左``11點鐘 ``早唔早呢xdd

無計 ``個肚又痛 `又唔舒服

訓左7粒中牙=]] `;;返學個陣`即抄reader張野

返上去`R.E + Reader ``勁想訓教

之後中文`更想訓教l0.\_____/.

Miss Yip無返 `mr Lam黎代課

上次青松大大聲講屌你老母`今餐就講頂你個肺

班長話拉大隊過去打佢xdd`;;小息去左S.A d野便到你牙

之後落左去買野食`見到吉媽 ``比左信佢-3-''

then就返課室上Maths``elise妹妹好煩囉-3-''

係都要畫我本N0te囉-_____-'';;`Hist `無做到書

又要罰企-3-;; `之後派卷 ``y0y0! `21/30

甘多份卷`尼份最高分的=]]'' `食lunch去左後面食

食完落去玩``笑爆左囉xdd`勁好玩又好笑的

I.S`問左洪敏婷借中史書黎溫``成堂溫書

條友都唔覺`..真厲害吧?! `之後又要搵葉又唔知點

落後花園``小小小麼!!勁多蚊個d `狂避佢地囉

之後係到玩elise``話唔怕滋`講大話既^_____^''狂滋條友仔

走個陣成班人係度睇野``睇唔切佢地有咩睇

問返人先知有蛇``甘爽@v@

返返上去繼續溫書 ``好玩的>3<!!`

落去測中史``好難!唔識做>.<

之後去左留堂-3-''``無拉拉拎野個陣時`膊頭勁痛

好似有d野吉落我膊頭甘``勁辛苦!

4點9閃人``見到婷仲係度`等到5點就走人

返到屋企又比人鬧-______-''

又鬧我做咩唔溫書`又話我唔洗書`之後又唔開心

錯了!!唔合格個陣時我完完全全無唔開心過囉-3-

難得了! ``上左lScc接近2個月 ``無真真正正甘溫過書

今日我竟然係度溫左成粒中Maths ``牙牙牙牙

點解之前上堂掛住同婷玩嫁>..< ``搞到家下溫書勁辛苦

完全唔明wo!!``0h Shit 我死了/_____\