今日,派左中文、、Eng!"
都好我中文同Eng都係合格!"
而音樂、宗教就fail左!"{= ="}
好彩都唔係緊要個D!"
=========================
放左學,就去左個個試後活動{貧與富}
活動個陣,D男仔係咁kai,係咁kai{有姓朱、梁、張..."}
搞到我同媚媚,仲有其他人都係咁笑!"
其實我地咁樣做係唔岩既,因為咁唔係咁尊重佢地區"{要say:sorry ar!"}
呢個活動既意義好好ar!"我好鐘意ar!"
而個3位演員姐姐d演技好勁ar!"{我鐘意哂佢地3個ar!"}
係個到玩左一陣同討論!"
時間過得真係好快ar!"{係時候就要講byebye lu!}
下次我會再去架!"{好期待中!"}
============================================
我同左POpo,婷婷一齊搭MTR!''{又係咁笑}!"
好無奈!"{但我都有笑!}
咁就過左一日lu,真係好快!"
唔打咁多lu!"{聽日先再打過la!"}
=========================================
記住留cm ar!"
分類: .〝學校趣事〞. |