今日係SuNdAy~!"
朝早就要去童軍*(9:10-1:00)*
真係好熱架!"仲要著埋D童軍3褲!"
去完之後,就番左屋企食野!"(yummy、yummy)
=============================
聽日就係派卷日lu!"
好緊張ar!"(點算!?")
最驚就係{MaThS},{HiStRoY},{I.s}.....
============================
呢D我都可能要補考tim"
如果要補考ge話,我一定要有90分上架構!"
============================
大家記住留cm ar!"
分類: .〝生活趣事〞. |