好無奈ar!"
無lala今日有個人打電話(用左133),又唔講野喎!"
係咁唱歌,唱ar,唱ar!"
唱到我要cut佢線,點知佢又打lai"
搞到我要用埋d幼稚ge語氣去問佢:「喂,你係邊個ar!?有無人ar!?」
問完佢,就聽到好得人驚ge笑聲,佢仲要話我死傻婆tim!"
但係當我想問佢係邊個ge時候,佢就cut左我線lu!"
唔好比我知道佢係邊個ar!'
我一定會玩番佢架!"-3-
=========================================================
聽日就考音樂同埋普通話na!"
溫都咪溫過ar!"點算ar!?"
但好采呢d科都唔係太重要姐!''
hoho....
==========================================================
記住留{CM}ar!"
分類: .〝生活趣事〞. |