今日,係學校既綜藝show!"
當然,我地都有份去表演la!"
仲有1c、1d、2d同埋2e既"
我地from1就係表演吹口琴,
而from2就係表演吹[徒]笛!'
仲有dancing、老師合唱、中文畫劇同老師畫劇'
個個都咁好睇,有d好好笑,有d就好有意義,有d就好悶...."
=====================================
聽日,就到EnGlIsH DrAmMeR LU!"
好期待ar!"
我諗應該會仲好睇既然"
=============================
大家記住留cm AR!"
分類: .〝學校趣事〞. |