今天,又有人問我一d我唔想答既問題!"
佢竟然問我有咩目標喎!"{上似唔係問左na咩!?"}
咁我口快快,就答左:[女仔ar!"得咪ar!?"你好x煩ar!"]
就係咁,個個人就係咁同人講
話我而家唔係鐘意男仔,係鐘意女仔喎!"{好無奈 !"}
咁我其實係打個比喻姐,佢就真係信喎!''
{真係好o哂咀lo!"}
跟住,佢講哂比人知之後,又係到問我呢樣個樣...
{放過我la,plz!"}
係咁打電話問我一d感情問題!"
{ar姐,我點知咁多野ar"}
又係到問我其他人既感情問題喎!"
{有都唔講la!"佢知左可能仲會同人講tim!"}
so,我同佢講個d野,都係假多過真既然"
{我係唔會同佢講咁多真野架!"}
=============================
cut左佢線之後,就同其他人傾na!"{happy!"}
我就好似釋放左出來既小女巫一樣咁開心!"
我話係小女巫,因為我好奸...."{hehe...'}
同人傾左4個鐘,就sleep左lu!"
打打下,我而家都想sleep tim!"
唔打na!"打到呢到先la!"
==============================
大家記住留cm na!"
分類: .〝感情地帶〞. |