| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 6 日 星期二  |
~~ 今日心情唔係幾好∼∼  |
好涷牙=w=”
慘啦慘啦......今次...好辛苦牙
我又傷風啦T.T唉好唔舒服牙....
辛苦辛苦><唉∼∼∼∼∼
但係今
日上堂個時竟然一d都唔眼睡“頂”

好辛苦牙...做咩牙咁精神><
嫁但明明好辛苦好想訓嫁嗎....
???*(=00=)*唉∼∼算啦
訓咪聽老師話....都係唔訓
好過訓啦.....今日又比
梁麥佢地話...唉∼∼心淡啦
算啦....放學個時見到譚生
同佢個fd一齊...之後佢見
到我就叫佢個fd叫我做姐姐
==無奈囉...點睇佢都大
過我啦...∼∼點知佢個
fd唔講..之後佢就話:
姐姐,早晨。4點幾仲話
早晨==*唉∼∼有問題
...之後我就轉身望左佢
一眼..個時真係好想同佢講
:哥哥,早抖啦。但係都你冇講
到...*唉∼∼算啦...
係咁啦...∼∼唔講啦886

|
| 刊登時間︰2005-12-06 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 5 日 星期一  |
~~一般一般啦∼∼  |
今日朝早都冇咩野講....到左
食luncg個時lingling
請左個三文治比我食....因為
我唔想落去....之後就到上家
政啦....^^好開心呀有得煮食
haha點知我個組好慢呀..
.><唉.....算啦...
最後我信唔過我煮d野so比
左發仔食....點知佢話
超好味....好開心牙><.
...kaka有人讚我呀
....呵呵呵好開針牙..
到左放學....去左電腦
室做經商果份野....之
後d野....唉∼∼唔講
啦....個個咁既梁安(等
我仲當佢係fd次次都係咁.
..)&麥狄欣(又搶我d
fd)
唉....都係ling
ling最好人
....唉∼∼
唔講啦....88啦
 |
| 刊登時間︰2005-12-05 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | »
|